Public Relations to zaplanowane, świadome i długotrwałe pielęgnowanie stosunków z bliższym i dalszym otoczeniem, prowadzące do pozyskania jak największej liczby klientów, zwolenników i popleczników. Działania PR wymagają stałego kontaktu i dialogu z otoczeniem, aby kształtować jego stosunek do organizacji. Działania kształtujące wizerunek organizacji nie są celami krótkotrwałymi, najczęściej są to okresy średnie (1-3 lata) lub długie (3-5 lat) i są skoordynowane ze strategicznym planem organizacji.

Cele strategiczne dotyczą głównie zarządzaniem wizerunkiem, relacjami i problemami. Zalicza się do nich:
– Pozyskiwanie, utrzymywanie, pogłębianie zaufania, poparcia organizacji, jej polityki i strategii,
– Odzyskiwanie zaufania i straconego poparcia,
– Pozycjonowanie organizacji w świadomości otoczenia i kształtowanie jej wizerunku,
– Wzajemne zrozumienie pomiędzy organizacją a jej interesariuszami.

Z kolei cele organizacyjne dotyczą przypisywania grupom docelowym poszczególnych elementów celów strategicznych, co prowadzi do wyodrębnienia celów operacyjnych, a te często utożsamiane są z funkcjami. Wśród nich można wymienić:
– Przekonywanie ludzi że produkty przez nich oferowane są najlepszej jakości,
– Pozyskanie sympatii danej grupy do konkretnego projektu,
– Pokazanie, że przedsiębiorstwo może sprostać określonym preferencjom i wymaganiom społeczeństwa lub wymogom ekologii,
– Pozycjonowanie przedsiębiorstwa na rynku ze względu na towary, usługi lub wizję całego przedsiębiorstwa.

Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz – konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju, oparte na skutecznych narzędziach. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu – wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
Wśród korzyści ze szkolenia można wymienić:
– sprawdzenie się w roli PR-owca,
– przygotowanie strategii PR-owej,
– przeanalizowanie budowy anatomicznej swojej organizacji,
– zredagowanie notatki prasowej, wypowiedzi dla mediów,
– zaplanowanie efektywnego wyjścia z sytuacji kryzysowej. 

Praca w Public Relations wymaga praktycznych umiejętności, opartych na rzetelnej wiedzy. Nie czekaj więc dłużej i zapisz się na szkolenie już dzisiaj.