Asertywność nie jest agresją. Wyrażanie siebie, tak długo, jak respektujesz potrzeby innych ludzi i reagujesz na nich, jest Twoim fundamentalnym przymiotem. Z kolei pasywne zgadzanie się na wszystko sprawia, że te prawa są ignorowane i łamane. Asertywność to to, kim jesteś. Najgorszą konsekwencją braku asertywności jest ciągłe rezygnowanie z samego siebie. Dlatego tak ważny jest trening asertywności.
Co daje trenowanie asertywności? Wzmacniasz dobre relacje z pracodawcą/współpracownikami/podwładnymi, a także z rodziną i przyjaciółmi, potrafisz wyrażać konstruktywną krytykę i trzymać emocje na wodzy.
To nie wszystkie korzyści, które daje trening asertywności, a najlepsze efekty daje codzienne trenowanie. Warto na początek zapisać się na szkolenie, które da podstawy i zapozna z technikami.
Na takim szkoleniu poznasz nie tylko teorię i suche fakty, ale również sprawdzisz poziom swoich umiejętności poprzez praktyczne ćwiczenia i otrzymasz feedback na jakie aspekty powinnaś lub powinieneś zwrócić uwagę, żeby stać się mistrzem asertywności. Między innymi nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, a jednocześnie nieagresywny, nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen, nauczysz się kończyć trudne rozmowy, dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i jakie są skutki takiego zachowania, dowiesz się jak asertywnie odmawia.
Podczas treningu z asertywności poznasz swoje zarówno mocne jak i słabe strony. Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz – konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów: przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju.